Ügyfélfogadás rendje

Hivatalunkban elektronikusan is intézheti ügyeit!

Az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő települések az E-önkormányzat portálon (korábbi nevén: Önkormányzati hivatali portál) keresztül biztosítják ügyfeleik számára az elektronikus ügyintézéshez szükséges szolgáltatásokat.

Az E-önkormányzat portál működéséről részletes leírás található a TÁJÉKOZTATÓ A PORTÁLRÓL  menüben.  Az  E-önkormányzat  portál  használatához  csak böngészőprogramra és internet hozzáférésre van szükség, a portál és szolgáltatásai használata  egyéb  alkalmazás  telepítését  nem  igényli.  A  technikai feltételekről bővebben az E-önkormányzat portál láblécéből elérhető Technikai ajánlás-ban olvashat.

 

POLGÁRMESTERI HIVATAL:

Hétfő:      8:00-12:00
Szerda:   8:00-12:00, 13:00-17:00
Péntek:    8:00-12:00

Lakásügyekben ügyfélfogadás: minden hónap utolsó hétfőjén

A jegyző ügyfélfogadási ideje:
Minden hónap harmadik szerdája: 15.00-17.00 óráig előzetes telefonos bejelentkezéssel (505-504), téma megjelölésével.

Az osztályvezetők ügyfélfogadási ideje: 
Minden szerdán: 8.00-12.00, 13.00-17.00 óráig

Programnaptár
Hírek, hirdetmények