KÖZLEMÉNY A KESZTHELYI POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYFÉLFOGADÁSÁVAL KAPCSOLATBAN

2020. március 17. (kedd)

Változik a hivatali ügyfélfogadás – jegyzői közlemény

2020. 03. 17.

KÖZLEMÉNY
A KESZTHELYI POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYFÉLFOGADÁSÁVAL KAPCSOLATBAN

Keszthely Város Jegyzője a koronavírus járvány megelőzése, a biztonságos munkavégzés feltételeinek megteremtése, a közösségi érintkezések számának csökkentése érdekében az alábbiakról értesíti Keszthely város lakosságát.
Magyarország Kormánya által kihirdetett veszélyhelyzetre figyelemmel a Keszthelyi Polgármesteri Hivatalban 2020. március 18. napjától
a személyes ügyintézés – határozatlan időtartamig – szünetel.
(Kivéve azon ügyekben, ahol jogszabály előírja kötelező jelleggel a személyes kapcsolattartást az ügyféllel.)
Anyakönyvi ügyintézés esetében kizárólag a születések és a halálesetek anyakönyvezésére kerül sor. Különösen indokolt esetben a személyes ügyintézés az ügyintézővel telefonon előre egyeztetett időpontban lehetséges az anyakönyvvezetőnél a Keszthely, Fő tér 1. fsz. 5. sz. irodában.
Egyéb anyakönyvi ügyekben (pl. kivonatkérelem, házasságkötésre bejelentkezés, hazai anyakönyvezés, névmódosítás stb.) történő ügyintézésre a veszélyhelyzet megszűnését követően lesz lehetőség.
A hivatal bármely, egyéb más osztályát érintő ügytípusban a kérelem benyújtására, a Polgármesteri Hivatalba történő eljuttatására postai úton, ügyfélkapun keresztül, vagy a www.keszthely.hu weboldalon elérhető nyomtatványok elektronikus úton történő megküldésével van lehetőség. Az ügyfelek tájékoztatása telefonon (a 83/505-500-as telefonszámon az érintett ügyintéző kapcsolását követően https://www.keszthely.hu/…/polgarmesteri-hivat…/telefonkonyv ) vagy e-mailen történik.

Szíves megértésüket és türelmüket ezúton is köszönöm.

Keszthely, 2020. március 17.

Dr. Gábor Hajnalka
jegyző