TÁJÉKOZTATÓ a Keszthelyi Polgármesteri Hivatal decemberi ügyfélfogadási rendjéről

Időpont: 2019. 12. 16.

Keszthely Város Jegyzője a 2019. évi munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 6/2018. (VIII. 23.) PM rendeletben, valamint Keszthely Város Önkormányzata Képviselő-testülete 3/2019. (II. 1.) önkormányzati rendeletében foglaltak figyelembevételével értesíti a lakosságot, hogy a 2019. december hónapban a Keszthelyi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje az alábbiak szerint alakul.

2019. december 6. (péntek) munkanap, ügyfélfogadás 8,00 órától 12,00 óráig,

2019. december 7. (szombat) munkanap, az ügyfélfogadás szünetel.

2019. december 13. (péntek) munkanap, ügyfélfogadás 8,00 órától 12,00 óráig,

2019. december 14. (szombat) munkanap, az ügyfélfogadás szünetel.

2019. december 23. (hétfő) igazgatási szünet, az ügyfélfogadás szünetel,

2019. december 24. (kedd) pihenőnap, ügyfélfogadás szünetel,

2019. december 27. (péntek) pihenőnap, ügyfélfogadás szünetel,

2019. december 30. (hétfő) igazgatási szünet, az ügyfélfogadás szünetel,

2019. december 31. (kedd) igazgatási szünet, az ügyfélfogadás szünetel.

 

Az igazgatási szünet időtartama alatt kizárólag a születések és a halálesetek anyakönyvezése ügyében 
lesz ügyfélfogadás az anyakönyvvezetőnél a Keszthely, Fő tér 1. fsz. 5. sz. irodában az alábbiak szerint:

2019. december 30. (hétfő): 8,00 - 12,00 óráig

Egyéb anyakönyvi ügyekben (pl. kivonatkérelem, házasságkötésre bejelentkezés, szertartások megtartása, hazai anyakönyvezés, névmódosítás stb.)
történő ügyintézésre az igazgatási szünetet követően van lehetőség.
 

Az igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap: 2020. január 3. (péntek).

 

Keszthely, 2019. november 26.

 

Dr. Gábor Hajnalka
jegyző

 

Programnaptár
Hírek, hirdetmények